Reklamacije

U KLOPPA d.o.o. naš prioritet je zadovoljstvo kupaca, stoga se trudimo pružiti proizvode i usluge najviše kvalitete. Ako niste potpuno zadovoljni s našim proizvodima ili uslugama, želimo vam pomoći da riješimo svaki problem. U ovoj sekciji objasnit ćemo kako možete podnijeti reklamaciju, koje su naše obveze u procesu, te koja su vaša prava.
1. Kako podnijeti reklamaciju?
Ako želite podnijeti reklamaciju, molimo vas da slijedite sljedeće korake:
-
Kontaktirajte nas putem e-maila na info@kloppa.hr
-
U vašoj reklamaciji, navedite:
-
Vaše ime i prezime
-
Broj narudžbe ili račun (ako je primjenjivo)
-
Detaljan opis problema ili nesuglasice
-
Priložite slike ili dokumentaciju koja potvrđuje reklamaciju (ako je relevantno)
2. Uvjeti za prihvaćanje reklamacije
Za prihvaćanje reklamacije potrebno je da:
-
Reklamacija bude podnesena u roku od 14 dana od dana primitka proizvoda ili usluge.
-
Proizvod ili usluga nije korištena suprotno uputama ili uvjetima korištenja.
3. Naša procedura za obradu reklamacija
Nakon što zaprimimo vašu reklamaciju, nastojat ćemo odgovoriti u roku od 7 dana. Obratit ćemo vam se kako bismo vas obavijestili o statusu vaše reklamacije i predložit ćemo rješenje, koje može uključivati:
-
Zamjenu proizvoda
-
Povrat novca (ako je primjenjivo)
4. Povrat novca
Ako je reklamacija prihvaćena i proizvod nije moguće zamijeniti, bit ćete obaviješteni o postupku povrata novca. Povrat novca bit će izvršen na isti način plačanja koji ste koristili prilikom kupnje, u skladu s uvjetima našeg povrata.
5. Kontaktirajte nas
Za sve informacije u vezi s reklamacijama, slobodno nas kontaktirajte putem:
Email: info@kloppa.hr
Telefon: +385 99 335 7740
Adresa: Slavonska avenija 56a, 10000, Zagreb
Zahvaljujemo na razumijevanju i strpljenju. Naš cilj je uvijek osigurati zadovoljstvo naših kupaca, stoga ćemo učiniti sve da riješimo vaš problem na najbrži i najpravedniji način.